Paranna asiakaskokemusta – käytä palvelumuotoilua

Paranna asiakaskokemusta – käytä palvelumuotoilua

Koska:
14.1.2020 @ 17:30 – 19:30
2020-01-14T17:30:00+02:00
2020-01-14T19:30:00+02:00
Missä:
Andritz Oy
Askonkatu 9 G
Lahti
Paranna asiakaskokemusta - käytä palvelumuotoilua @ Andritz Oy

Asiakaskokemuksen merkitys yrityksen menestymiselle korostuu nykyään niin kuluttaja- kuin b-to-b -liiketoiminnassa. Toiminnan ja ajatusmallin kääntäminen asiakaskeskeiseksi voi olla pieni, mutta merkittävä muutos. Esimerkiksi oman myyntiprosessin käsitteleminen asiakkaan näkökulmasta, ostoprosessina, voi olla ratkaiseva etu kaupankäynnissä.

Palvelumuotoilu on liiketoiminnan, tai yleisesti toiminnan, kehittämistä asiakaskeskeisesti eli siten, että asiakas ja asiakkaan erinomainen kokemus on kaiken tekemisen lähtökohtana. Palvelumuotoilun osallistavat ja luovat menetelmät tukevat samalla organisaation muuntautumiskykyä ja sitouttavat asiakkaiden lisäksi myös henkilökuntaa.

Tulevassa tapaamisessa kertaamme, mistä asiakaskokemus muodostuu ja tutustumme palvelumuotoiluun teoriassa ja käytännössä. Käsittelemme myös, mitä tulee huomioida, kun harkitsee palvelumuotoilun ostamista.

Huom! Nuorkauppakamarin jäsenellä on mahdollisuus tuoda yksi ihan oikea haaste omasta yrityksestään käsiteltäväksi koulutukseen. Aika on lyhyt, mutta isostakin kakusta voimme ottaa maistiaisen ja tutkia, miten kannattaisi edetä. Ole rohkeasti yhteydessä kouluttajaan viimeistään perjantaina 8.1.! Ja ole nopea, ensimmäinen saa paikan. Tavoitat Annan puhelimella numerosta 040 7234765 tai sähköpostilla osoitteesta anna@paloka.fi

Asiakaskeskeiseen ajattelutapaan ja palvelumuotoilun maailmaan osallistujia johdattelee palvelumuotoilija Anna Palokangas. Annan ammatillisen uran punaisena lankana on ollut erinomainen asiakaskokemus, sen toteuttaminen ja kehittäminen. Palvelumuotoilussa hän yhdistää muotoilun ja liiketalouden koulutuksensa sekä vankan kokemuksensa asiakasrajapinnasta mm. viinakaupasta ja pankista. Pk-yritysten maailma tuli tutuksi Lahden Seudun Kehitys LADEC:ssa, mistä pois jäätyään Anna on työskennellyt asiakaskokemuksen ja tuotekehityksen parissa omassa Paloka yrityksessään viime keväästä lähtien. Anna on aktiivinen alansa verkostoissa ja erityisesti Lahden alueella kehittämässä toimintaa palvelumuotoilusta kiinnostuneille ja alalla toimiville.

Ilmoittautuminen: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=VgXaSr3gzEaODPmOKPat5BF_scoKxEJDsALOI4o8pcxUQVo5NlpUWkpSSEE5M1JXQUNZUEtGMjNDNS4u&fbclid=IwAR2Ob8LiJ8XJixwzSM1eDwuOaCM5hm-Cl4Ic05pMYDElaK2aLsO9hRcqbxY

 

Koulutus on osallistujille maksuton. Koulutus järjestetään Andritz Oy:n tiloissa osoitteessa Askonkatu 9G, 15100 Lahti. Lisätietoja Askonkadulle saapumisesta ja parkkeeraamisesta löytyy täältä: https://www.askonalue.fi/media/saapumisohjeet/.

Pysäköinti vieraspysäköintipaikoilla on maksutonta klo: 17.00 jälkeen.

Ilmoittautuminen koulutukseen viimeistään sunnuntaina 12.1.2020. Ilmoittautuminen linkin kautta: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=VgXaSr3gzEaODPmOKPat5BF_scoKxEJDsALOI4o8pcxUQVo5NlpUWkpSSEE5M1JXQUNZUEtGMjNDNS4u

You may also like...